Friday 18 March 2011

pening2 otak jem

                                                               arghhh!!!!

Arghh!!! sakit kepala melanda 2 3 4 hari ni. nak-nak time asigment makin banyak nak kena buat. masa plak makin dekat. idea plak tak de. adeh. nak kena buat apa-apa pun kena ade idea yang bernas jugak..makin laa aku punya kepala pening...ermmm..dh lar semalam dan hari ni rasa macam nak giler dan malas sangat sangat.. 






huhh!! bergini laa padahnya bila otak aku asik pk2 pk2 pk2.. tak nak benti langsung.. aku pun tak tahu nape rini otak aku asik nak pusing ke sana ke mari je keje nya... tak reti penat ke otak nie?? ..
 
 

kepala jem..otak jem. kepala ni penuh dengan semak samun. siapa nak tolong bersihkan? aku memang dah tak boleh nak fikir apa-apa dah ni




aku rasa ni nak kena keluar dating la kot. baru otak jadi ok. kna jumpa orang yang patut dijumpa dan tenangkan fikiran...hahaha

No comments:

Post a Comment